Zajímavý problém s Atom deskou

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Květen 5 22:08:40 CEST 2013

Zajímavý problém s Atom deskouano, je to běžný jev, u starších zařízení jsou
to ale měsíce.

Dokonce nové zařízení, pokud je osazeno šváby příliš mladými (tj rovnou z
výroby), může blbnout, dokud různé nehomogenity postupne nedifundují a
nezředí se tak pod mez, kdy by ovlivňpovaly polovodičové struktury. Toto
blbnutí dřív bylo v řádech měsíců až půl roku, dnes už je také kratší. Po
takovém občasném zablbnutí pak takto pěkně zahořené zařízení funguje
dlouhodobě spolehlivě, což se při nevyzrálém stavu říct nedalo.

----- Původní zpráva -----
Od: Josef Šíp

Tyto veci jsou docela bezne u Wifi veci, proste u zakaznika nefunguje,
vymeni se zarizeni.
Pak se necha tyden vypnute na firme a jede jak z praku.
Nekde na netu jsem cetl docela verohodne vysvetleni ze to dostane nejakou
"pecku" at
uz pres napajeni nebo z anteny a dojde k nabiti nejake parazitni struktury
co je v cipu,
ktera se neucastni bezne funkce. Po jejim vybiti zarizeni funguje.
Nevim jestli je toto pricina ale mel jsem v ruce desikty ks Wifi AP,
Routerboardu apod ktere
se takto chovaly nevidet to na vlastni oci asi bych tomu "samoopraveni"
neveril.
Nepomahal reset, vypnuti napajeni na 10s az 5min, pomohlo az vypnuti  na
radove dny.

J.