Politá klávesnice

LINHART Jiří jirilinhart na post.cz
Neděle Květen 5 21:49:46 CEST 2013

Jedno overené, ale nefunkční řešení je použít technický lih. Po tomto
zásahu byla klavesnice nefunkční.

Jedno ověřené a funkční řešení : Vzít bez jakýchkoliv úprav klávesnici a
dat do mička na nádobí, místo tablety jar a pustit program na nejmenší
teplotu a potom nechat uschnout. Několik klávesnic po záplavách takto
ošetřených a všechny funkční. Podobně jsem jsem nechal vyprat i klávesnici
k domácimu PC. S bezdrátovou to ele zatím nechci zkoušet.

JL