PT1000 + pic 18f

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Neděle Květen 5 20:41:43 CEST 2013

Dobrý večer
Samozřejmě, že je to špatnou volbou zapojení a měření vůbec, ale prostě
tehdy mi to tak stačilo a bylo to rychlé a tak jsem to i podal původnímu
tazateli. Co si pamatuji tak když jsem TL082 zapojil nesymetricky tak to
nechodilo, ale při +/-5V to chodilo a vzhledem k potřebě měřit v rozsahu
100-300°C to plně vyhovovalo.
Jinak víc si nepamatuji a to zařízení již není. Nyní měřím teplotu
pomocí měření času nabíjení kapacity.
Milan