PT1000 + pic 18f

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Květen 5 20:40:22 CEST 2013

---------- Původní zpráva ----------

Od: Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com>
Datum: 5. 5. 2013
Předmět: Re: PT1000 + pic 18f

"
Dobry den,

rad by som sa spytal, ze ci ta Vasa nelinearita nie je sposobena chybnou
metodou merania odporu PT100/0 a vlastnostami pouzitych suciastok.

Neviem aka je nepresnost pri merani teploty pri roznych zapojeniach PT100/0.
Treba vsak pamatat na to, ze najlepsie je merat odpor prudovym zdrojom max.
1uA - 100uA - 1mA kvoli samoohrievaniu PT100/0 a z toho vyplyvajucej chyby
teploty postupnym zohrievanim snimacieho telieska odporu. Mozno pri
pozadovanej presnosti merania +/-5C je to jedno, aku metodu merania
pouzijete, ale treba na samoohrev pamatat.

"

Ono taky spousta profi převodníků, pouští napájení jen po dobu měření aby se
zamezilo samoohřevu čidla.

Zdeněk Aster