Re: Zajímavý problém s Atom deskou

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Květen 5 13:57:55 CEST 2013

Na zacatku 90tych jsem se podilel na vyvoji desky pro i486 (upravoval jsem
BIOS) Jednoho (ne)krasneho dne se kolega neprizemnil - sahl na desku -
skocila jiskricka a bylo vymalovano. Totalni mrtvola, proste tuhy jak veka.
Jednak ten procesor stal tehdy bratru 20K pokud dobre pamatuju, jednak byl
jediny a nebylo s cim dal vyvijet. A dotahnout novy bylo na dlouho (jeste
tehdy nebyly bezne koupitelne). Proste pruser jak vrata. Jelikoz byl patek
odpoledne, tak se slo domu. V pondeli rano ho jeste zkusil jednou pripojit
- a on vesele jel. Deska se na nem dovyvinula a vsichni byli happy. Takze
neco na tom bude:)
Marek