RE: Zajímavý problém s Atom deskou

Josef Šíp sip na raab.cz
Neděle Květen 5 11:31:12 CEST 2013

Tyto veci jsou docela bezne u Wifi veci, proste u zakaznika nefunguje, vymeni se zarizeni.

Pak se necha tyden vypnute na firme a jede jak z praku.

Nekde na netu jsem cetl docela verohodne vysvetleni ze to dostane nejakou "pecku" at

uz pres napajeni nebo z anteny a dojde k nabiti nejake parazitni struktury co je v cipu,

ktera se neucastni bezne funkce. Po jejim vybiti zarizeni funguje.

Nevim jestli je toto pricina ale mel jsem v ruce desikty ks Wifi AP, Routerboardu apod ktere

se takto chovaly nevidet to na vlastni oci asi bych tomu "samoopraveni" neveril.

Nepomahal reset, vypnuti napajeni na 10s az 5min, pomohlo az vypnuti  na radove dny.

J.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Draxal
Sent: Friday, May 03, 2013 10:32 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Zajímavý problém s Atom deskou

Tohle přesně né, ale server, nešel zapnout, komplet rozborka sborka, vše OK, včetně zdroje,reset CMOS, pokusy o zapnutí v minimalistické kong = false. Nakonec jsem to dal dohromady a šel spát. Ráno press power a běží až do teď. Kdo to vysvětlí? Kosmické záření se někam na čipu trefilo, a čas to zase vrátil na původní místo? Přeci jenom se to stále zmenšuje a zmenšuje. Míra