PT1000 + pic 18f

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Neděle Květen 5 10:38:48 CEST 2013

Díky, pokud nenajdu ještě něco jiného, tak to použiji, jenom nevím, kde a
jak seberu tu teplotu 500°C pro kalibraci, nebo stačí potenciometrem
nastavit 4,18V v soft. Nekalibrovat, že je to 500°C a hotovo?

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Milan Kratochvíl
Sent: Saturday, May 04, 2013 8:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: PT1000 + pic 18f

Doufám, že ta 3k příloha není moc.
Výstup jsem přímo posílal do procesoru a napětí bylo od 0,41V do 4,18V pro
0°C-500°C. Teplotu nejsnáze spočtete vztahem t=ad*x+y kdy x a y musíte
spočíst nejsnáze ze dvou hodnot (rovnic) při 0=(ad pro 0,41V)*x+y a při
500=(ad pro 4,18)*x+y . Jak jsem psal, není to lineární a přesnost se dle
toho mění. Měl jsem to na regulaci kotle kde nezáleželo na přesnosti, ale na
zda přidat nebo ubrat a tak bylo jedno jakou přesnost to má. Vše to bylo na
bastl desce a tak k tomu víc nemám.
Milan