trochu se ucim delat s 200 MHz osciloskopem

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Květen 4 19:33:37 CEST 2013

Přímo s integrovanými tranzisotry nevím, setkal jsem se s tím, když jsem
vyvíjel zdroj 5V/150A a tam jsem použil LTC3900, nebo něco takového.

PH

From: "Andrej Jancura" <aj.hwlist na gmail.com>
mozete prosim dat nejaky konkretny typ toho specializovaneho cipu? Rad by
som vedel, ze pod akym slovnym spojenim ich hladat v googli.

A este jedna poznamka, Mikrochip ma specializovany pic16 na aplikacie v
takychto zdrojoch s potrebnou hardwarovou podporou. Zial su iba s EPROM,
takze sa to blbo programuje v amaterskych podmienkach. Ale myslim si, ze by
na to mohol stacit lubovolny dostatocne rychly jednocip. Druha poznamka sa
tyka vyberu toho spodneho fetu. Myslim si, ze by tam mal byt fet,
ktory ma co najizsie Vgs, aby sa to cele spravalo ako nahrada diody.