Re: Zase nějaké ty domácí blesky

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 3 22:18:54 CEST 2013

 3.5.2013, 22:04:04

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Pavel Hudecek napsal:

> V příští verzi bych rád použil čtvrtku napuštěnou silikonovým olejem a
> polystyreny pomazal silikonovou vazelínou. Docela by mě zajímalo, kam pro
> takové ingredience nejlépe jít, aby to nestálo majlant. Počítám, že budu
> potřebovat tak 0,5 litru a 1 kg.
No, ja chodim sem http://www.oleje.cz/k/silikonove-oleje
ale z hlavniho mesta to budete mit asi trochu z ruky. Na druhou
stranu, kdyby jste mel pres Brno cestu, je to hned vedle sjezdu z
dalnice.

> Taky by se mi líbilo sklo 1-1,5 mm, ale to ve sklenářství nemají. Nebo
> teflon podobné síly v metráži. Rád bych zvýšil kapacitu a zachoval dobré VF
> vlastnosti.
Teflon stat majlant bude. Ale PE nebo PP je bezne i v metrazi. Treba
izolacni folie pro stavebnictví. Tam byva tak 50-500 m2 na roly a malo
kdo je ochoten kousek uriznout.
Ovsem, prodejcu plastu jsou mraky a pokud budete brat tabuly nebo jeji
nasobky, nemel by byt problem snad ani s tloustkou pod 2 mm.