RE: Zase nějaké ty domácí blesky

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Květen 3 22:04:48 CEST 2013

A co kapton? Nebo folie do laserovky?

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: 3. května 2013 20:44
To: HW-news
Subject: Re: Zase nějaké ty domácí blesky

:-) no ona to taky byla taková nouzovka... Ukázalo se totiž, že sehnat
nějaký rozumný izolační materiál je netriviální problém. Všude samé
recyklované igelity, co mají značný svodový proud. Přeci jen je jich tam
přes 7 m2. V papírnictví dokonce tvrdili, že nic takového nemají, musel jsem
doma najít v pozůstatcích po předchozích pokusech samolepku ze stejných
obalů koupených před časem tamtéž a donést ukázat:-)

V příští verzi bych rád použil čtvrtku napuštěnou silikonovým olejem a
polystyreny pomazal silikonovou vazelínou. Docela by mě zajímalo, kam pro
takové ingredience nejlépe jít, aby to nestálo majlant. Počítám, že budu
potřebovat tak 0,5 litru a 1 kg.

Taky by se mi líbilo sklo 1-1,5 mm, ale to ve sklenářství nemají. Nebo
teflon podobné síly v metráži. Rád bych zvýšil kapacitu a zachoval dobré VF
vlastnosti.

PH

From: "balu na home" <balu na k-net.fr>
to znie skoro ako zachranny plan pre misiu Apollo 13 :-)