OT Realna trvanlivost vajec

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Květen 3 22:04:07 CEST 2013

Sádrokartonové mají sice ostřejší špičku (musí prolézt plechem), ale ve dřevu
drží hůř.
Však  si to zkuste, vzít adekvátní stejný vrut do dřeva a vyzkoušet při jakém
momentu se protočí sádrokartonový a žlutý.
Já to zkoušel a sádrovej zvládl  jen skoro poloviční.

A to s těmi bity, zkuste se někdy podívat řemeslníkům pod ruky a zjistíte, že
nerozlišují Ph a Pz (někteří naprosto netuší že je v tom rozdíl, ostatním se
nechce) . Zlaté jsou Pz a černé do sádroše jsou Ph.
No a oni to jedou všechno jedním a pak se diví že jim na Ph nedrží zlaté
vruty. :-)

Zapik

--

Petr "Zapik" Zapadlo