OT Realna trvanlivost vajec

Pátek Květen 3 13:30:41 CEST 2013

Dne 3. května 2013 13:14 gatilo <gatilo na centrum.cz> napsal(a):
>  3.5.2013, 13:09:53
> Jogurty ale i mnohe jine vyrobky, pokud jsem jejich skladovani mel pod
> kontrolou, po visualni, cichove a chutove kontrole, bezne konzumuji i
> po nekolikanasobku uvedene trvanlivosti.
> Ne kvuli usetreni nejake te desetikoruny, ale proste odmitam byt
> otrokem slepe poslusnym jakehosi napisu na obalu.

Už jsem viděl jogurt, ve kterým byla plíseň (ale je možný, že se
porušilo víčko a byla v něm malá dírka) a taky prošlej jogurt, kterej
měl poněkud jinou konzistenci. Vzhledem k tomu, že při střevních
potížích mám někdy příšerný křeče v břiše, tak to nehodlám pokoušet. A
když říkám příšerný křeče, myslím tím takovou bolest, po který jsem
omdlel a probral jsem se s hubou na dlaždičkách.

Nejsem na tom tak špatně, abych si nemoh dovolit vyhodit jogurt a
koupit si novej. Pokud to z tý popelnice někdo vyndá a pošmákne si, je
to jeho věc. A klidně si o mě myslete, že jsem otrok.

P.K.