OT Realna trvanlivost vajec

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 3 13:14:21 CEST 2013

 3.5.2013, 13:09:53

Jogurty ale i mnohe jine vyrobky, pokud jsem jejich skladovani mel pod
kontrolou, po visualni, cichove a chutove kontrole, bezne konzumuji i
po nekolikanasobku uvedene trvanlivosti.
Ne kvuli usetreni nejake te desetikoruny, ale proste odmitam byt
otrokem slepe poslusnym jakehosi napisu na obalu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz