OT Realna trvanlivost vajec

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Květen 3 11:27:10 CEST 2013

Cituji ze zmíněného odkazu:

"Vůně" černého vejce se rychle roznese po celé místnosti – silný
čpavkový zápach doslova vhání slzy do očí.

Chuť: Kvalitní černé vejce má bohatou a pronikavou chuť podobnou zralému
modrému sýru, s velice jemným náznakem amoniaku. Bílek má mírně
gumotivou (!) strukturu, žloutek je pro změnu dost měkký.

Ještě že amoniak není čpavek ;-)

Neboli: první odstavec napsal člověk, který po tom, co to ucítil,
ztratil odvahu to jíst.
Ale měl sebou kolegu se strašlivou rýmou a ten si pochutnal.