OT Realna trvanlivost vajec

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 3 09:38:07 CEST 2013

Rozum do hrsti je prave v tom, ze pokud necekam potravinovou krizi tak
nema smysl kvuli 30Kc drazdit hada bosou nohou.

Jako celiak jsem toho dost nacetl a i resil s doktorama - problem toho
co pisete je, ze jednak nevite jak na to individualne zareagujete a
druhak to, ze produkty kazicich se potravin nejsou jen ty biologicky
zive, ktere pecenim znicite, ale i ruzne toxiny jako odpadni latky prave
tech zivych organizmu, ktere vetsinou tepelnou upravu preziji.

Krome beznych nasledku si jako bonus muzete rozjet prave ruzne
intolerance a alergie, ktere si pak ponesete vetsinou uz naporad.

Jen pripad z nedavne doby - moje svagrova jedla do svych 37 let med po
kilech, nez ji pred tremi mesici odvezli na JIPku s akutni alergickou
reakci po tom co rano snedla chleba s maslem a medem. Mela to jen taktak
ze ji dovezli do spitalu. A byl to med od vcelare naproti v baraku z
mista kde zije - zadnej cinskej hnus.

Radek Vicek