OT Realna trvanlivost vajec

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Květen 3 07:21:51 CEST 2013

Zdravím,
  na chalupě jsme měli zapomenutá vejce taky asi 2 roky ve špajzu - na místě
s teplotou trvale kolem 8C. Vydržela. Naproti tomu jiná, podstatně mladší,
zasmrádla i v ledničce. Zřejmě záleží na tom, zda byla nějak infikována, nebo
na zacházení během balení a přepravy (poškození ochranných vrstev skořápky).
  No, do majonézy bych je asi nedával, ale do čehokoliv s tepelnou úpravou
budou podle mne výborně použitelná.
  Zdraví Pavel