OT: identifikace mastné kapaliny v kompasu (náhrada?).

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Květen 3 01:46:08 CEST 2013

Ještě bych zvážil použití řídkého silikonového oleje (taky ho občas
různě zmiňují), je zaručeně inertní a neměl by způsobovat příp.
poškození plastu.

Zdrojem těch pár ml by mohl být třeba
http://www.srovnanicen.cz/q/Coyote%20Silkal%2093/

Podotýkám, že po vystříkání z nádoby je třeba olej nechat odplynit (aby
se zbavil hnacího plynu, který je v něm částečně i v tekuté fázi).
Nejlépe zahřátím, ev. i vakuem ve větší inj. stříkačce (20 ml, naplnit
jen trochu, ucpat ústí a silou vytáhnout píst až na doraz, zavzdušnit,
posunem pístu odvzdušnit a zase dokola).

---
Jirka