OT: identifikace mastné kapaliny v kompasu (náhrada?).

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Květen 2 23:47:40 CEST 2013

Moc děkuji za odkazy. Člověk si připadá jako úplný blbec, protože mě
vůbec nenapadlo, že by se mohlo dát najít.

Použít IPA mě napadlo jako první a hle to byv Cimrmanův krok slepou
uličkou vývoje :-)