OT: identifikace mastné kapaliny v kompasu (náhrada?).

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Květen 2 15:34:46 CEST 2013

Inu, mohl by být, nevím jak to poznat. To že se to dává do manometrů je
docela dobrá stopa. Jen jestli se tomu jen neříká glycerín a je to něco
jiného. Zkusím se poptat jestli ho někde neseženu. Potřebuji tak kubík.
Tedy 1 cm³. Možná dva :-).

ced