Sitovka blokuje sit, bylo: Spotreba PHY Re: STM32F4 ethernet MII

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Květen 1 19:48:47 CEST 2013

Ano, setkal jsem se stím.

je to už drahně let a byla to intelka. Přesný typ už nevím, něco jako
e1000pro.
Přesně jak píšete, vypnutý počítač a karta chrlila do sítě broadcast storm
tak, že to nemělo šanci pustit nic jiného.

tehdá jsme ji rovnou vyměnili a hodili do šmelcu. Jestli by to po restratu
nedělalo nevím

Zapik