Jak dostat hodinovy signal do UTP kabelu

Středa Květen 1 12:05:15 CEST 2013

Pěkné poledne přeji,

	jednou z možností by bylo na datové vodiče použít "fantomové zapojení"
ale to je dneska už asi moc fuj a málokdo jej použije. Byla by to ale
opravdická "machrovina" :-)

	Reálnější asi bude opravdu napětí superponovat na napájení, ale já
osobně bych použila napětí harmonické a na každé straně použít LC obvod,
který ty hodiny zase odfiltruje a odvede na nějaký tvarovač. A SS napětí
pustí do stabilizátoru.

	Saša Svobodová