problemy s FT232BM - vyreseno

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Březen 31 22:10:00 CEST 2013

No super, a teraz to vyzera, ze za to mozem ja... :-)

Takze otazky a namety (bez toho, aby som presne vedel, co robim):

- nenabehne to, ked sa zasunie do USB konektora, alebo pri zapnuti pocitaca?

- ak to druhe, vypina sa tam vobec napajanie na USB?

- to nenabehnutie bolo 100% opakovatelne?

- ten komp na ktorom ste to skusali bol ten isty (fyzicky) ako ten, s ktorym to potom u zakaznika neslo? A ake boli (okrem zemepisnej polohy) rozdiely? Menilo sa nieco v nastaveniach, pripajalo sa nieco naviac (hardware), instaloval sa nejaky SW co by mohol mat vplyv na USB (vratane, alebo na cele s "updatami" z internetu), pouzil sa nejaky iny postup spustania, menilo sa nieco v BIOSe?

- ten reset je zapojeny presne ako?

- ovladace od FTDI su ktore?

- neslo by to skusit vyvolat v "domacom prostredi", napr. prejdenim vsetkych moznych kompov co mate, vratane u suseda, u kamaratov z piva, u svokrovcov... :-)

wek

-----Original Message-----

From:  Vláa Andl <vaelektronik at vaelektronik.cz>
Subj:  Re: problemy s FT232BM - vyreseno
Date:  Sun 31. Mar 2013 14:12
Size:  4K
To:  HW-news <hw-list at list.hw.cz>

Tak jsem si myslel jak je to vyešené a jak to spolehliv funguje. K
FT232BL jsem dal pro reset MCP130 (drží reset 0,32s po zapnutí) a nábh
naptí jsem nechal 10 ms, aby se omezila proudová špika. Zkoušel jsem
dva takto upravené moduly doma s poítaem zákazníka a nabíhalo to
spolehliv. Odvezli jsme to k zákaznikovi a tam to po zapnutí poítae
nešel ani jeden modul. Udlal jsem si k tomu FT232BL  externí reset a
navázal jsem ho na tlaítko Píprava, které se maká ped zaítkem
mení (zapínání hydrauliky) To m zachránilo, po resetu deska
komunikuje. Nevím co tam straší,je tam na USB ješt klávesnise a myš.
Jestli se to po zapnutí njak blokuje navzájem, nebo je tam njaká
vysoká úrove rušení? Osciloskop jsem si s sebou nevzal :-(
Andl

Daląí informace o konferenci Hw-list