RE: Jak přeložit "CAN Node" ?

Neděle Březen 31 13:40:23 CEST 2013

Ale jóó, Jakube, souhlasím s Tebou, pochopitelně chlapci mají k dispozici dokumentaci a schémata v angličtině ale asi to chce najít kompromis mezi:
"Signál ze sviče pro vorking bím příjde do kannódu a po basu je veden do kontrol junity ..."
"Signál ze spínače pracovního světla je veden do modulu vstupů a po sběrnici do řídící elektroniky "
přičemž ta druhá formulace je mi sympatičtější...

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Sunday, March 31, 2013 12:44 PM
To: HW-news
Subject: RE: Jak přeložit "CAN Node" ?

... a pak se nebohý vyškolený servisák vozíku bude potřebovat podívat do anglické dokumentace a bude tam v dobré víře hledat termín "concentrator", který buďto nenajde nebo najde v úplně jiných souvislostech, než kdyby našel originální "CAN node".

Jsem jednoznačným odpůrcem počešťování odborné terminologie, hlasuji určitě pro zachování originálu.

Jakub Šerých

P.S. Kdo někdy četl např. český překlad některé z CISCO press knih o síťařině plný přepínačů, směrovačů, vícesměrových vysílání, přemosťování, datových jednotek mostových protokolů a podobných zhůvěřilostí, jistě můj názor pochopí :-)