Meteostanice a LAN

AZe aze na seznam.cz
Neděle Březen 31 07:50:07 CEST 2013

Mám to přes 4 roky (WH1080), koupeno na ebay v Německu, dodnes funguje bez
problémů, nic jsem s tím nedělal, baterie ve venkovní jednotce jsou zcela
jistě déle než 2 roky, možná 3.
aze

----- Original Message -----
From: "Karel Dudášek" <karel.dudasek na dobruska.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 31, 2013 11:22 AM
Subject: Re: Meteostanice a LAN

On 31.3.2013 11:02, p wrote:
> Díky moc všem. Zkusím to s tím čidlem pro WH1080. Doufám, že se to kvůli
> tomu jazýčkovému kontaktu nebude furt měnit ... Nebo někdo tuto
> meteostanici má delší dobu a má zkušenost i s výdrží anemometru? Ono už
> to, že se to dá celkem bezproblémově koupit jako ND o něčem svědčí :)
Mam to tady:
http://dudasek.dobruska.cz/meteo
Bez kalibrace jen vypocet ubehnute drahy. Jednou se zaseklo, ale to byl
problem v lozisku zpusobeny pri montazi a pak to obcas zastavi namraza.
Proti te mi pomohlo nastrikat to klasickym konkorem.
Jinak jsem na vetrne hurce a mam pocit, ze bych to mel jeste posunout
vys nad tu strechu.

Karel Dudasek
549 22 Novy Hradek