snimanie obrazovky pod win

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Březen 31 10:39:38 CEST 2013

nakoniec som to vyriesil uplne primitivnym sposobom a dal som pred
spektrak kameru. Nie je to idealne, ale je to pouzitelne

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/meranie/FM_rec_detail.MOV (20MB)
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/meranie/FM_hudba.MOV (30MB)

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/meranie/resolution_bandwidth.MOV
(100MB)

je tam pekne vidiet, ktora stanica vysiela hudbu a kde len rozpravaju
:-) Navyse moderny spektrak s plochou obrazovkou s vysokym rozlisenim
ziskal tym sudkovym skreslenim a blbymi farbami vzhlad starych dobrych
pristrojov z 90-tych rokov :-))))

b.