Re: OT: Rozdělení slepených papírů

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Březen 30 21:38:02 CET 2013

Dobry vecer,

to sa nerobi po celych zositoch ale po jednotlivych listoch a stranach,
musite vybrat tie dratene spinky, co drzia ten casopis pohromade. Inak je
to tak ako ste to pochopila. Hore, dole a medzi jeden list, prelozite A3
napoly.

Inak neviem, co sa stane s papierom horsej kvality, ked sa bude moc dlho
mocit vo vode. Ono aj ked vyschne, tak uz nema taku kvalitu a je krehkejsi
a nachylnejsi na trhanie.

A.