Cortex-M0 gcc problem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 30 21:01:52 CET 2013

No to ano. Ale mam pocit, ze zrovna tady jste si ty problemy
spis pridelal.
Jsem taky velkym zastancem open-source, ale vlastni preklad
delam jen kdyz to ma podle me nejaky smysl, nikoli jako dogma.
Takze pokud potrebuji neco opravit nebo upravit, tak je to jasna
volba. Ale kompilovat obrovske baliky jen proto abych je kompiloval,
to mi teda prijde znacne kontraproduktivni. Pokud jste ty zdrojaky
nejak neprochazel pro kontrolu bezpecnosti nebo neupravoval,
tak fakt nejak neumim najit zadnou vyhodu.

PL

*********************************

From: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 30, 2013 8:31 PM
Subject: Re: Cortex-M0 gcc problem

Netvrdím, že pro to mám racionální důvod. A také nekompiluji všechno.
Ale to co používám na práci se snažím udržovat pokud možno funkční,
aktuální a pod kontrolou.
A třeba i na tomhle příkladu je vidět, že pokud víte kam do zdrojáků
šáhnout, můžete vyřešit nemálo problémů, které by byly s prostou
(nefunkční) binárkou neřešitelné.

Mrazík