Meteostanice a LAN

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Březen 29 17:49:47 CET 2013

Pár let už v tom nedělám, ale těch meteostanic jsem sem natahal možná tak 15 až dvacet různých typů. Vše co od 1990 prodával Conrad v německu a pak něco přes Ebay a známé. Všechny měly magnet, (váleček), a red kontakt jaký je v jazýčkovém relé.
Předpokládám, že inženýři to vymýšleli dost dlouho a zřejmě dobře. Já bych to považoval za správnou cestu.
A jsem si jistý, že tam ten magnet a red kontakt je, takže nic dobastlit nemusíte.
Jindra Polívka

  ----- Original Message -----
  From: p
  To: HW-news
  Sent: Friday, March 29, 2013 5:00 PM
  Subject: Re: Meteostanice a LAN

  No to jo, ale než jazýčkový kontakt, tak to spíš určitě opto. Ale právě tomu bastlení včetně kalibrace jsem se chtěl vyhnout.
  Nehledě na případné problematické uplatňování záruky sám u sebe ... Asi bych měl ozřejmit, že to nepotřebuji na svoji meteostanici, ale na jinou aplikaci,
  kterých množství bude > 1 ...

  P.B.