Meteostanice a LAN

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Březen 29 17:25:05 CET 2013

Dobrý den,

nevím jak z uváděného typu, ale podobný, který používáme v produktu TX20ETH,
má na výstupu jakýsi protokol. (Označení TX20, obrázek zde:
http://www.papouch.com/cz/shop/product/tx20eth-ethernetovy-anemometr/).
Protokol není zrovna jednoduchý, kolega to louskal asi den, než si byl jistý
na 100%.

Profi bych ale toto provedení nenazýval, vrtulka je křehká, snadno se
poškodí. I když je pravda, že většinou při přepravě či montáži, nikdo si
nikdy nestěžoval, že by ji zničil vítr. Navíc tento anemometr je citlivý na
rušení, protože snímání je ektromagnetické a stínění žádné.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

pavel.poucha na papouch.com