doporučte regulátor

Pátek Březen 29 05:25:53 CET 2013

Jeste tu nepadlo arduino s ruznymi moduly, pokud by si chtel nekdo
zabastlit. Jen bych to neprogramoval v tom Wiring prostredi, to mi
prijde na prvni pohled strasne s nulovym komfortem proti atmel studiu,
jestli jsem to spravne pochopil.
Ale je to uz narocnejsi na HW, zadne hotove krabicky.
Ja bych si teda udelal vlastni desku s nejakou lepsi konektivitou a
archivaci.