Re: krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Březen 28 21:52:03 CET 2013

Původní zpráva ze dne 28.3.2013 od Admin HWnews:

> No mozna by stalo za to se kouknout jak je soucasne Delphi naslaple
> - od te doby co to koupilo Embarcadero tak je to dost luxusni
> prostredi...mame v praci tuhle verzi (a uz melo byt, ale je zpozdeni
> i platforma linux a ARM) - kolega je z toho stale dost nadseny

Já mám poslední verzi Delphi 2007 Enterprise. Pak jsem s Delphi
skončil. Tak dlouho jsem čekal na 64-bitový kompilátor, až jsem si ho
nekoupil, když konečně po deseti letech slibování vyšel.

Několikrát jsem o tom uvažoval, ale vždycky jsem dospěl k závěru, že
to za to opravdu nestojí. Bylo by to na dlouhé vyprávění, do kterého
se často pouštím s kamarády z Delphi komunity, když si občas zavoláme.
Ty hlášky na jejich webu jsou samozřejmě kouzelné, ale realita je
jinde. Navíc ty prachy, které za to chtějí, absolutně neodpovídají
výsledku.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem