krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 28 21:30:34 CET 2013

No mozna by stalo za to se kouknout jak je soucasne Delphi naslaple - od
te doby co to koupilo Embarcadero tak je to dost luxusni
prostredi...mame v praci tuhle verzi (a uz melo byt, ale je zpozdeni i
platforma linux a ARM) - kolega je z toho stale dost nadseny

RAD Studio XE3 Enterprise
Embarcadero RAD Studio XE3 je násobitel vašeho vývojářského výkonu a
nejrychlejší způsob, jak budovat vizuálně atraktivní aplikace bohaté na
data pro Windows 8, Mac, .NET, web a mobilní zařízení. V produktu
získáte Delphi, C++Builder, Embarcadero Prism a HTML5 Builder, takže
dokážete až pětkrát rychleji dodávat aplikace pro Windows 8, Mac OS X
Mountain Lion s displejem Retina a další platformy. Využitím knihovny
FireMonkey zvládnete vývoj výkonných aplikací nativních pro CPU i GPU
pod Windows i Mac; uživatelská rozhraní s grafikou HD jsou ve FireMonkey
poháněna grafickým koprocesorem. HTML5 Builder vám umožní vizuální
tvorbu webových a mobilních aplikací pro mnoho cílových platforem včetně
iOS, BlackBerry, Windows Phone 7 a Android.
RAD Studio XE3 Enterprise je nástroj navržený pro vývojáře software a
vývojářské týmy, které vytvářejí aplikace vícevrstvé nebo klient/server.
Vyvíjet mohou aplikace pro Windows 8 a Mac OS X Mountain Lion i webové
aplikace, které se propojují se širokým spektrem databázových a
cloudových platforem včetně Microsoft SQL Server, DB2, Oracle, Sybase,
InterBase, Amazon a Windows Azure – a využívají vícevrstvé technologie
DataSnap.