TDA7388 - nemate nekdo v supliku?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 28 21:12:15 CET 2013

Hmm takze zadne prekvapeni problem jako obvykle uplne jinde a vicemene
ocekavatelnej.

Radio na stole zacalo samo hrat coz si tezko vysvetluju...nicmene

Lidlo-cinan osadil velmi pekny 150kHz 3A step-down kde v DS pisou na
vstupu lowESR klasicky elyt 330u a na vystup lowESR 220u nejlepe v
keramice lepe tantal kombinovany s keramikou.

Osazeny jsou na vstupu 100u a na vystupu 220u oboje v klasickem THT
pidiprovedeni o rozmerech 6x6mm dalsi kondenzatoru se nekonaji.

I bez pripojene mechaniky a jen s malinkym jednim reprackem radio pri
12V basti cca 600mA coz dava na vystupu do 5V pres 1A - kondenzatory u
menice jsou zhave jak oko mulatky...pruser je, ze se tam nic vetsiho
nevejde - jedine nejake kondy dat nalezato a zahnout jim vyvody do DPS -
nad deskou je mechanika CDcka.

Rikam si ze by nam mozna bylo bez tech menicu lepe, ale na druhou stranu
by to nebylo tak velke jak to je.

Mimochodem ten zhorsenej 5V vystup se projevoval tim, ze kdyz jsem
chcipnul motor tak radio zaclo sumet na FM - zrejme kleslo napeti a
zhorsilo se namahani tech kondu a zvysil se rozkmit napeti.

RV