krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Čtvrtek Březen 28 20:34:43 CET 2013

Tak jasne, naklikat jde kde co ale jde o to jak moc komplexne  a jak
komfortne...  Takove MFC je proti Win Forms opravdu des kde se skoro
vsechno musi slozite programovat, ne ze v C# s WF nactu obrazek v
libovolnem formatu primo skrz promennou predanou v OnPaint primo do okna
atd... (a jsou urcite lepsi okenkovace, ale WPF, silverlight, ... me uz
prijdou dost hardcore a proste to nepotrebuju pro bezne prumyslove aplikace)