Re: krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Březen 28 19:23:34 CET 2013

Původní zpráva ze dne 28.3.2013 od Jindroush:

> V tom pripade nechapu, na co expert narazel, kdyz se ptal, zda ta
> moje C++ verze opravdu dela to, co ma. Protoze podle me presne tohle
> dela. Proto jsem hledal chybu v nepochopeni syntaxe (kterou jsem
> nejakejch 20let nepotreboval).

Tak Mlho, schválně, co se stane, když nadefinuješ vstupní proměnné a
následně tu proceduru zavoláš 3x za sebou? A je jedno, jestli to je
záměr nebo chyba, prostě tvůj kód udělá něco jiného než kód Radka.

Mně je srdečně jedno, v čem kdo programuje, to je každého věc. Je mi i
srdečně jedno, kdo si co myslí o céčkařích nebo pascalistech. Používám
obojí a i daleko víc. Jazyk je pro mě lopata. Některé jazyky mám
oblíbené, některé ne, tak jako kdokoliv jiný.

Do téhle debaty jsem se vložil pouze proto, že zde byl požadavek na
přepis kousku kódu z Pascalu do Céčka a nikomu se to nepovedlo.
Všechno bylo blbě. Tak jsem chtěl upozornit - když to neumím, tak to
nedělám a nemachruju.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem