krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Březen 28 19:19:49 CET 2013

Jenze cecko je srozumitelne, snadno citelne a jednoznacne (jinak by
kazda kompilace davala jiny vysledek).
To, ze je parser bohatsi a ma vetsi vyjadrovaci schopnosti - ano, tak je
to dobre a chceme to.

Chapal jsem popularitu pascalu nekdy v 90tych letech na PC. Ale naprosto
nechapu to lpeni na nem dneska: Syntaxe je skareda, vyjadrovaci
schopnosti chabe (coz bylo videt i na tom jednoduchym priklade) a vyber
naradi omezeny. Dneska, kdyz je kompilator Ccka snad i pro moji
zehlicku, tak lpet na tyhle antikvite...
(Driv nez nekdo rekne, ze C je stejne stary, tak rovnou rikam, ze leda
dobou vzniku, ale ne vyvojem).