krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 28 19:10:41 CET 2013

No tak pokud vim od zacatku se naopak nebavime o volbe vhodneho
nastroje, ale bavime se o tom zda je Ccko srozumitelne, snadno citelne a
jednoznacne

coz nam zdejsi ceckari nazorne predvedli a coz mi pripomina ten vtip o
v pekle:

dabel provadi cerstveho provinilce peklem a vsude si vsichni uzivaj,
chlastaj...atd. proste pohoda a az dojdou do uzavreneho oddeleni, kde
vari lidi v kotlech, pali ohnem a ten novacek se pta co hrozneho ti lidi
provedli naces mu dabel odpovi: "to jsou krestani, oni to tak chtej...." ;-)