Re: krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Březen 28 18:49:52 CET 2013

Původní zpráva ze dne 28.3.2013 od Jindroush:

> V kazdym pripade, pokud byl umysl (coz nevim, protoze netusim, co
> presne ty ^ znamenaji), aby to posunovalo 'venku' nektery z tech
> pointeru, tak je to dost spatne, imo, protoze jmeno (popis) fce
> neodpovida cinnosti. Nebo bych to tak ja proste nenapsal,
> nepojmenoval. Proste 'IN-OUT' parametry by se mely pouzivat velmi s
> rozmyslem, jestli vubec.

Přijdu k zákazníkovi. Jeho požadavek je udělat nějakou práci, dostanu
úplně přesné zadání, co je vstupem a co má být výstupem. Udělám ji
blbě. Zákazník mi vytkne, že jsem to udělal blbě a výsledek neodpovídá
zadání. Odpovím mu i s náležitým poučením, že sice je to blbě, ale
podle mě bylo blbé zadání, a takhle by se to přece dělat nemělo. Proto
jsem to udělal blbě. Vždyť o co jde, nedělá to, co to dělat mělo, ale
hlavně že používám ty správné nástroje :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem