krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Březen 28 18:39:59 CET 2013

On 28.3.2013 18:32, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 28.3.2013 od Jindroush:

> Tak proč tedy přepisuješ kód z Pascalu do Céčka, když se v tom
> nevyznáš? :-) Prostě je to blbě přepsané, tím pádem je úplně jedno,
> jestli je to kratší nebo delší, když to jaksi nedělá to, co to dělat
> má.

Protoze jak jsem psal, je to z hlediska toho, o co jde, jedno. Ale je to
proste zase debata pascal v C, probuh.

V kazdym pripade, pokud byl umysl (coz nevim, protoze netusim, co presne
ty ^ znamenaji), aby to posunovalo 'venku' nektery z tech pointeru, tak
je to dost spatne, imo, protoze jmeno (popis) fce neodpovida cinnosti.
Nebo bych to tak ja proste nenapsal, nepojmenoval. Proste 'IN-OUT'
parametry by se mely pouzivat velmi s rozmyslem, jestli vubec.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.