Re: krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Březen 28 18:25:43 CET 2013

Moc to s tou ukecaností nechápu :-) Kdo může být iritovaný rozdílem
mezi délkou těchto zápisů mi není moc jasné:

  for( int i = 0; i <= 3; i++ ) {
    }

  for i in 0..3 loop
    end loop

Krom toho při čtení programu budu mít jako necéčkař vždycky problémy s
pochopením prvního: i++ se provede po ukončení cyklu, před vstupem do
cyklu? i<=3 je podmínka pokračování, negovaná podmínka exitu? Provede
se před inkrementem nebo po něm? V chaotické syntaxi céčka jsou
pro neznalého všechny varianty možné :-) Druhou variantu myslím naopak
pochopí každý, ani nemusí vědět, co je to za jazyk :-)

Ales Prochaska