krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Březen 28 14:00:49 CET 2013

Aha totok, to je to trošku moc svobodomyslné (ehm matoucí :-) souhlasím.

Jestli to dobře chápu tak to znamená přiřaď b do a a pokud je a různé od
nuly tak…

Tady z toho se nejde vykroutit, sic chování jasně specifikováno. Ale pro
zmatení je to opravdu dobré, hlavně proto, že většina kompilátorů bude
produkovat warning. To si musím někde vyzkoušet :-). Ale asi jen na
sobě, páč mi to neprojde :-(.

ced