air gab

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 28 13:28:01 CET 2013

K čemu tedy vlastně potřebujete vědět, zda má mezeru, když už znáte výsledné
parametry?

PH

From: "Jaroslav Meduna" <meduna na mikroklima.cz>
Pokusim se byt konkretni, jeden z transformatoru je WE, typ 750370040
(http://katalog.we-online.de/pbs/datasheet/750370040.pdf).

Behalf Of Daniel Valuch
vase konkretne jadro nepoznam, na tych ktore pouzivame my je typ materialu
vzdy napisany :-) Bez toho aby ste poznali presny typ materialu a parametre
jadra je vam to jadro aj tak na dve veci, takze znalost ci ma vzduchovu
medzeru alebo nie je zbytocna.