TDA7388 - nemate nekdo v supliku?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Březen 27 15:39:47 CET 2013

Sice to tahate nekam jinam, ale kdyz uz...

pokud si zjistite tak repraky v autech (ty obycejne) nemaji rozhodne
takove citlivosti jako hifi repraky osazovane do domacich reprobeden a
on je dost rozdil jestli ma reprak citlivost 90dB/W nebo 105dB/W

dalsi vec je, ze ac se to nezda tak v aute je pomerne nezanedbatelnej
hluk, ktery ty repraky musi prekricet

repraky aspon v mem aute jsou dole ve dverich a dost zvuku se utlumi nez
to dojde nekam kde mate usi

mam auto, ktere ma kufr 3m^3 ;-)

nikdo nikdy netvrdil, ze si trvale poustim 100W, ale velmi casto se
stane, ze posloucham ruzne silne signaly, ktere nemaji stejnou uroven,
takze treba posloucham MP3, ktere neni spravne equalizovane a musim jej
zesilit a do toho mi treba nekdo zavola, nebo se zapne dopravni
vysilani, ktere je urovni o dost vejs - pak ten koncovej zesik dostava
dost naprdel, nez si to ztlumim

navic ja si nedelam iluzi, ze by to dalo 100W, ale i tak mi prijde 36W
(3A x 12V) malo

tohle radio SilverCrest stalo 1900Kc a bylo to jedine radio co jsem
tenkrat nasel, ktere umelo vsechno co jsem potreboval - jine "znackove"
byly vyrazne drazsi a umely toho vyrazne mene - a kupoval jsem si ho po
tom, co mi odeslo radio od Sony a naposled Blaupunkt - ten Silvecrest
vydrzel i tak dele

Radek Vicek