Solarni report II

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Březen 26 10:51:08 CET 2013

jen bych mozna potreboval nejakou ideu se kterou si ted nevim rady..

chtel bych implementovat do regulatoru moznost nejakeho cyklickeho
dobijeni na vyssi napeti nez je bezna float hodnota - mam tam uz
naprogramovane pocitadlo uptime (ve dnech), ktere se inkrementuje kazde
rano - predstava je takova, ze bude parametricky receno, ze treba
kazdych 14 dnu se zmeni hodnota maximalniho dobijeciho napeti z float
hodnoty 13.4V na treba 14.4V a pak se zase zmeni na 13.4V

to by bylo fajn, kdybych mel jistotu toho, ze vykon z panelu bude
takovej aby ty baterky dokazal ten den na tuhle hodnotu dostat - pokud
ne tak se muzu dostat do stavu, kdy se budou trapit baterky kazdej den
na nejake vyssi napeti (ktere je namaha), ale nedosahnou treba x dnu na
to konecne napeti

mohu to resit tak, ze bych na konci dne zapnul externi dobijeni a ty
baterky na to napeti dotahnul nucene

jinak me nic nenapada jak to nejak inteligentne udelat - mozna po tech
14 dnech cekat na nejakej slibnej den, kdy je predpoklad slusneho vykonu

samozrejme tam kde je prebytek vykonu z panelu to bude fungovat asi bez
problemu

Radek Vicek