Re: životnost heatpipes

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Březen 26 07:45:07 CET 2013

To mi pripomina kdysi v nejmenovane brnenske firme, kde jsem pracoval.
Supermoderni 286tka taktovana 8MHz a s turbem na 16MHz. (Fakt
naslapana, 16 mega RAM, proste delo). Akorat na tech 16MHz moc
nevydrzela (pakla jak...), tak manik co na ni delal vzdy po spusteni
kompilace spustil "pridavne chlazeni" (normalni vetrak s pulmetrovou
vrtuli, ze po celem kanclu litaly papiry) a na cas kompilace dal
turbo.
Jooo, to byly casy, kdy clovek psal rizeni cele valcovny na VAXu
slabsim (CPU, pamet, disky - vse o par radu a vic) nez dnesni mobil...

A k tematu: myslim, ze jsem heatpipy videl na eBay, treba se trefite
do spravneho modelu
Marek