životnost heatpipes

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Březen 26 07:04:00 CET 2013

Zdravím,
  aha! Tak proto já už nemohu pomalu nic zkompilovat, protože 2 minuty po
začátku začne termální ochrana stahovat hodiny a nakonec se to stejně
vypne... A já to čistím, čistím, prach žádný, a říkám si "vždyť do dříve
nedělalo, proč to CPU najednou tak topí"... No, to mne mohlo napadnout.
Díky za osvícení :-)! Zároveň tedy potvrzuji - ano, stává se to.
  Zdraví Pavel