debug PIC s integrovanym ethernetom

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Březen 25 17:48:14 CET 2013

Tak hluboce jsem to nepitval.
Samozrejme ze kazdy externi cip takto bude fungovat a nabehne.
Nicmene tento PIC resi ethernet temer sofwarove, navic s dynamickym
bufferem.
Mate dostatecnou volnou RAM ? Mate zjisteny interval od ktereho to jiz
prestane  fungovat?
Pravdebodobne je nekde interni bug a pretece ukazatel na pole.
Jakou verzi TCIP stacku mate ?
V hlavnim programu mate nejaka vetsi pole ?
Je adresovane pole v uzivatelskem preruseni ?
Nadefinovat lkr a mem sekce v TCPconfig.h pri vyuziti temer cele RAM je
nadlisky ukol.
Na tomto PIC bude pracovat tak za tyden, tak to zkusim overit.
Zkuste mi jen pro zjimavost zjistit cas od ktereho po zastaveni uz stack
nenabehne.

LK