debug PIC s integrovanym ethernetom

Pondělí Březen 25 16:58:44 CET 2013

To chapu, taku jsem si s tim hral, ale prece po rozbehnuti by se nemelo
stat nic vic, ze se nedokoncene pakety ztrati a jinak to bude fungovat
pro nove pakety dal... Ja si hral s PICem a WiFi modulem a pokud si
pamatuju, tak tomu ladeni nijak nevadilo, po spusteni jsem znova otevrel
webovou stranku, vsechno fungovalo normalne dal.