Svodic, stavba

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Březen 25 15:25:56 CET 2013

Mam na vicero mistech Dehnventil, pro vas vsak bude problem cena, ktera je
cca 10kkc. Je to vsak kvalitni a osvedcene reseni. A pokud prihlednete k
cene chranene technologie, neprijde vam pak cena zas tak zavratna. BTW,
nekdy se stane, ze prepeti prijde i z jineho smeru, nez po silovce ... JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Karel M
Sent: Monday, March 25, 2013 2:47 PM
To: HW-news
Subject: Svodic, stavba

Zdravim, nemate nekdo zkusenost se stavbou 3P svodice (B+C)? Uvolnil jsem si
v rozvadeci misto na ty tri moduly, ale davat za varistorovy svodic
minimalne 3-4000Kc mi prijde moc. Navic treba u OEZ svodice jsem nenasel ze
by se vubec prodavaly samostatne nahradni varistorove moduly. Pouze v
prirucce maji "eko" variantu 3P svodice tvorenou 3ks 1P svodicu vedle sebe.
Ma to cenu stavet, nebo lepe koupit?
Karel