debug PIC s integrovanym ethernetom

Pondělí Březen 25 15:13:31 CET 2013

To zni logicky ale nejak mi neni jasne, proc se z toho nevzpamatuje
vyhnitim v nejakem timeoutu kdyz zas nabehne obsluha...
Me za u ATXMEGA po breaknuti a spusteni vse funguje jak ma, ale jak to
zacnu krokovat, uz mi nejak nejdou preruseni od casovace, seriaku atp.,
asi zalezi na tom, jak je tohle v rezimu zastaveni osetreno.